mschevelle

0o

Ytterligare en pusselbit på plats...

>> tisdag 23 mars 2010

Ja lite små framsteg i garaget sker varje dag, det går sakta men säkert ungefär som när man lägger ett stort jätte pussel, man måste börja med ramen och sedan sakta börja närma sig mot mitten för att få ihop helheten.
Det är en massa pillrande och grejande innan man börja se det hela mönstret och att få det börja stämma tillsammans och kanske om vi har tur så kanske det går att bygga ihop det helt och hållet innan det blir dags, läste att Flisan från DustraRacing att det är mindre än 60 dagar innan första Test and Tune i Söderhamn.

För övrigt fortsätter jag kämpa med den här envisa förkylningen som vägrar att ge med sig och det börjar bli jäkligt jobbigt. Det är över två veckor nu med att ständigt må halvdåligt och sova som en kratta om nätterna, ja, hur nu kratter sover, troligen upprätt som jag när man försöker bulla upp kuddarna för att mildra den envisa hostan.
Känner mig faktiskt som en riktigt skruttig kärring just nu som bara gnäller, men det tär på att inte kännas sig riktigt 100 och det är väl det man är oxå... troligen!

Men det är väl som med pusslet, det behövs jobbas lite på det innan man blir riktigt klar och det blir bra.

6 kommentarer:

Agath 23 mars 2010 kl. 22:26  

Ms Chevelle!
Såg du jag skrev att de började så smått med
Trilogin i natt,jag vet inte om jag kommer att gilla det men det återstår att se.
Kramar.

Agath 24 mars 2010 kl. 22:34  

Hej Ms Chevelle!
Nu har mina fingrar varit i farten igen
skulle sätta dit nya bloggbanken försnillade bort alla stackars Kojiki blir väl gråhårig på
min framfart*suck*
Hoppas du haft en bra Onsdag.
Kramar.

skruttan 25 mars 2010 kl. 00:04  

Hej gumman..

Tycker du ska ta hela familjen med dig till läkaren för o undersöka vem som bär på denna envisa baskelusk.. så ni kan bli friska nån gång..

Kramar om

Ms Chevelle 25 mars 2010 kl. 21:36  

Agath - Nej jag missade visst att du skrivit det, ska kolla igen.

Tror nog kojiki kan fixa det,jag hade kunde inte ändra länken idag för jag fick inte upp redskapet så man kunde ändra.

Hoppas du haft en bra dag, gårdagen var lite jobbig men det löste sig bra!
Kramar

Ms Chevelle 25 mars 2010 kl. 21:38  

Skuttan - Det går runt nu här alla baciller, jag tror nog att alla lär ta och hålla sig för sig själv när de är dåliga så man får en chans att bli frisk... idag blev Thomas sjuk och det var nog jag som smittat honom... och Andreas har börjat om igen så det lär inte dröja länge innan det är dags för milla och jussi har ju vart lite små förkyld av och till under tiden som jag vart det...

Blir det bara lite värme ute så är man ute mer och bacillerna blir inte lika koncenterade.

Kram

Agath 25 mars 2010 kl. 22:09  

Hej min vän!
Tack för du gillar mina kort,ja det blir det nog.Jag ser ju att Nossan är högt upp när vi
kör till byn,men översvämning tror jag inte det blir.

Jassp ni hade det tuft igår,men det är ju skönt när det klöser sig.Jag du har så rätt.
Skönt att Onsdagen blev bra,jag hade en dålig dag igår,men det är ryggen som inte vill,idag
hjar det varit bättre på min front ocklså och som du säkert såg så hade vi varmt här idag.
Jag önskar dej en trevlig Torsdagskväll.
Kramar.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP