mschevelle

0o

Pustar.....

>> torsdag 25 mars 2010

Idag kom det lite slangar till bilen och slutet börjar närma sig.
"Ca 600 timmar senare och den här jäkla bilen är inte färdig än"Direkt citat från Jussi när han återkom från garaget idag.
Igår blev det ett ofrivilligt stopp i meckande för att doktorn trodde att Jussi fått en riktigt hjärnblödning, ja fast det har han ju varje dag fast det är ju en annan typ.

"Det börjar faktiskt kännas varje dag att man har någon typ av hjärnblödning eftersom man håller på med ett sådant här projekt." Jussi citat!

Turligt nog så var "hjärnblödningen" en infektion i en ansiktsnerv från förkylningen och orsakat en mindre ansiktsförlamning. Och vi kunde pusta ut efter en tung dag.

Nästa vecka så kommer det lite hjälp med elen och med lite tur så kanske det blir en uppstart om en vecka. Och är det så att det funkar så ska allting rivas igen, ja kanske inte allt men stora delar för att fraktas till Bjursås för bänkning.

8 kommentarer:

Agath 25 mars 2010 kl. 22:16  

Hej vännen!
Usch blev du inte rädd,för han måsate sett
konstig ut i ansiktet,men som jag förstod på
dej så löste det sig och det var väl tur.
Jussi kanske ska trappa ner lite med sitt meckande så han inte blir fördärvad inför
ert stora intresse för sommaren.
Kramar.

Ms Chevelle 25 mars 2010 kl. 22:22  

Agath - Jo, jätte orolig och jag märkte när vi åkte från sjukhuset att jag bitit ihop käkarna för jag fick världens huvudvärk och hade nästan träningsvärk i käkarna igår kväll.

Som tur har han fått en väldigt lindrig variant och det märks mest kring ögat och lite vid munnen men så sant det var skönt att det inte var så allvarligt.

Att det är lite extra mycket i år beror på att det är en ny bil med ett nytt sätt att köra så därför så tar det lite mer tid. Det löser sig säkert...
Kramar

Agath 25 mars 2010 kl. 22:47  

Ms Chevelle!
Fick han någon medicin för infektionen eller
det ska läka sig själv,hör du hälsa från Agath
att han ska vara rädd om sig,så det inte slutar med en ände av förskräckelse.
Kramar.

skruttan 26 mars 2010 kl. 18:39  

Hua... !!! va e det jag läser..

Herregud.. Krama om honom ifrån mig massor..

O massa kramar till dig med..

flisa 27 mars 2010 kl. 18:11  

hej på er, hur är det med sjuklingarna i skutskär?? Bättre hoppas jag!!! Här håller vi på att lyfta ur motorn ur Fieron, igen!! Vi har beställt ett nytt sprut så nu jäklar ska den fungera, annars lovar jag, att jag ska byta hobby!! Börjar bli less på allt strulande nu!!
Sköt om er i skitvädet!
Kramar

Anonym,  27 mars 2010 kl. 18:49  

*ryser*
Det finns inget som är så otäckt som att tro sig ha fått en allvarlig sjukdom. Å andra sidan är det ju skönt att man fått oroa sig i onödan, om man betänker alternativet.

Agath 31 mars 2010 kl. 22:24  

Hallå där tjejen!
Du har väl inte gått och blivit sjuk nu till
påsk vi sonm skulle till Blåkulla.
Önskar dej en snar bättring om du inte blivit
av med hostan än
Kramar.

Agath 1 april 2010 kl. 14:53  

Hej Miss Chevelle!
Det ser inte ut som du hänger med
till blåkulla denna gången
Bara jag som tittar in och
vill önska dig en riktigt
Glad Påsk.
Kramar

Skicka en kommentar

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP