mschevelle

0o

Silikonet var slut som tur var.....

>> lördag 27 februari 2010

Nu så börjar det likna något, insuget är på plats och fuelrailsen borrade och klara, fästen för dem är tillverkade och givare, vattentemp, lufttemp och fästen på plats. Oljetråget är på plats och sen tog dagen slut efter ett konstaterande av silikon och cigg. 







Jag tror inte att silkonen var avsedd för mig, vilket jag hoppas i alla fall, det kan ju bli problem i sommar på tävlingarna om han skulle behöva lite hjälp.
Hur som helst så är nu vi anmälda till årets säsong i MSDR cupen.

7 kommentarer:

Agath 27 februari 2010 kl. 21:53  

Ms Chevelle!
Nja att mecka med bilen i en vit overall eller dress som i ditt fall det är nog inte lämpligt, och stackar tuttarna,hoppas de håller för påfrestningen.*fniss*
Kramar.

Ms Chevelle 27 februari 2010 kl. 22:09  

Agath - Hahha.... jag tvivlar på att någon varken får se mig i de tuttarna eller overall/klänning...(svårt att säga vad hon har på sig på bilden) nej jag föredrar nog mina bröst som jag har som börjar sakta påverkas av tyngdlagen ;)
Kram

Agath 27 februari 2010 kl. 23:09  

Ms Chevelle!
Ja i vilket fall som helst är de nog tunga
att bära på*ler*
För att inte säga vara i vägen.haha
Kramar.

Ms Chevelle 28 februari 2010 kl. 20:57  

Agath - Det tror jag oxå, varken praktiskt eller snyggt!
Kram

Ante,  28 februari 2010 kl. 20:58  

Fan så ni ligger i snart klart ju :)

Silicone måste ju vara världens bästa uppfinning :D

keep up the good work!

Ms Chevelle 28 februari 2010 kl. 21:01  

Ante - Ja det gnids på som sjutton nere i garaget, börjar fundera ibland om jag ska behöva efterlysa Jussi ;)

Silikon kan vara bra, men jag tror man ska begränsa användandet till vissa saker ändå! :)

Swishwish 4 mars 2010 kl. 21:50  

trodde det var bosse bildoktor först, sen såg jag att du hade kjol på!
Önskar du något?
Swishwish - snabba önskningar!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP