mschevelle

0o

Insug

>> tisdag 16 februari 2010


Lite uppdateringar är väl på pass, det har vart väldigt stiljte i bloggen, sorry för det!
Det beror ju inte på att det inte händer saker hela tiden, för det gör det.
Just nu håller Jussi på att tillverka ett insug till motorn så det är mycket funderingar och planeringar för att inte tala om pysslande med det, många timmar har pågått och ännu är det en bit kvar. Men det är ju en bit kvar innan dragracingsäsongen börjar, men som alltid vet man att det är lika bra att ligga i början av året för när det väl närmar sig så räcker inte tiden till konstigt nog.

6 kommentarer:

Ms Chevelle 16 februari 2010 kl. 12:30  

Kollar att kommentarfunktionen fungerar som den ska..Ofta händer att det blir fel!

Agath 16 februari 2010 kl. 13:59  

Hej Ms Chevelle!
Kan man länka dej nu då eller du vill
jag ska vänta?
Kul att se dej här.
Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
Kramar.

Ms Chevelle 16 februari 2010 kl. 14:32  

Hej Agath
Det är jag Kojiki som är här du får gärna länka!
Kojiki

Agath 16 februari 2010 kl. 16:32  
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Agath 17 februari 2010 kl. 12:15  

Hej Kojiki!
Vad lustigt jag skrev...
Det skulle stå,,,så det är här du
är,hos Ms Chevelle,Hinner du detta
nu när sporten är som mest?
Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
xxx

Skicka en kommentar

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP