mschevelle

0o

Helt ok

>> söndag 30 maj 2010

Trots vädermissarna igår så var bägge våra förare nöjd med dagen, 3 kval repor blev det för dagen och på slutet flöt det på riktigt fint. Jessie körde personbästa med beasten och fick verkligen känna av han i nya skepnad. För Jussi kändes det lite ovant med den nya bilen och han testade sig fram på sina repor utan fjädrarna och bilen gick riktigt fint och inga större problem med kylaren heller, utan det fungerade ok.
Idag har han planerat att muttra i fjädrarna och då blir det ju en helt annan bil, inte den snälla fjösaren som puttra här igår vad jag har förstått och jag som var dö nervös igår fick haffa Niclas Molvik för att assistera mig med att dra skärmen och hjälpa mig stagea in Jussi, men nu ni så har jag både lärt mig att vika och knyta ihop skärmen på bilen med Jussi och att dra den själv oxå innan värmningen, känns riktigt fint.

Och idag? Ja, INTE ETT MOLN SÅ LÅNGT ATT ÖGAT KAN NÅ...... och låt för sjutton det förbli så oxå.
Tack Nicklas för hjälpen, det föll en sten från mina axlar när du nickade att du hjälpte mig!

3 kommentarer:

flisa,  30 maj 2010 kl. 09:31  

Åååååh va härligt!! Kul att bilen äntligen vill vara med på noterna!! Jag är inte alls avundsjuk på att ni är där o få köra race... inte nå... :-/
Tider åxå, vi vill se tiderna!! Jessie har väl kört skiten ur resten av gänget nu hoppas vi!! woooosch...
f*n va Kul!!!!!

skruttan 30 maj 2010 kl. 10:57  

haha Håller med Flisan.. Lite tider..

Klart du fixar ju allt gumman.. du e inte bara mamma du e crewchef med.. hahaha Nu när lilleman stannade hemma..

Anonym,  30 maj 2010 kl. 11:25  

Tänk vad du kan många saker nu!!// Maria

Skicka en kommentar

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP