mschevelle

0o

shit

>> fredag 20 augusti 2010

Jussi kom hem idag något less eller kanske man ska säga en aning deprimerad, han hade vart ner i garaget och tagit ner oljetråget och där hittade han någon typ av flagor så nu tror han att det är något fel i växellådan.
Det känns lite typiskt nu när vi väntat så länge på att komma iväg på en bra bana, vilket nästa vecka skulle bli ner till Dala-Järna och delta i Marie Memorial Race.
Nu är den stora frågan om vi ens har möjlighet att komma iväg, för om det är något ras i lådan så är det inte säkert att han hinner få ordning på det.

Annars är det första helgen på fem veckor som vi inte är ute på något race, vilket inte är så konstigt med tanke på problemet med Camaron just nu, det lutade åt att vi skulle åka till Kjula eller till Sundsvall i helgen men så blev det inte....

1 kommentarer:

flisa 21 augusti 2010 kl. 00:04  

Men va F*N då!!! Ska aldrig problemen ge sig för er... (eller oss, peppar peppar, fungerar den än)
Hoppas det inte är nå allvarligt bara, så ni hinner komma iväg till MMR!! Jag strök mig därifrån, då inte jag har ngn launch än o känner att det är rätt meningslöst att inte få iväg bilen som man ska på en bortatävling, typ. Ev åker vi till Orsa eller upp på flyget o kör lite repor o kollar loggar, på söndag!!
Håller tummarna för er!!
kram
ps, läste du mitt sista blogginlägg?? Fränt säger jag bara!!ds

Skicka en kommentar

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP