mschevelle

0o

Fan vad häftigt

>> lördag 4 september 2010

Det var nog bland det fränaste och häftigaste jag gjort någon sin, vilken grym upplevelse!
De enda som jag kan klaga på var att det var över så fort, jag hade kunnat åkt mycket längre för det var så otroligt grymt coolt!
Man kunde inte annat än skratta hela vägen och det är tur att man har öron för annars hade leendet gått runt hela vägen.
Och det var inte bara en gång utan fyra gånger fick jag åka med och det var gick fortare och fortare för varje repa, sista repan puffa Jussi in lite lustgas oxå så det tog 6,71 s och 168 km/h över mållinjen och inte hade det gjort något om det gått ännu fortare heller, för det var så jäkligt kul!

Det här måste jag prova fler gånger....

1 kommentarer:

Flisa 7 september 2010 kl. 20:29  

Har leendet lagt sig än??? *S* Du såg för skön ut när jag träffade dig vid banslutet... visst är det fränt då???
;-)
kram

Skicka en kommentar

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP