mschevelle

0o

Panik

>> onsdag 14 april 2010


Jag tror nog att Jussi börjar bli en aning desperat  just nu, men hur han än skulle vilja försöka så går det inte att stanna tiden utan den tickar på allt fortare och ju mer det det närmare sig.

Trots att han tillbringar varje ledig sekund i garaget så är det som tiden rinner ifrån honom och det blir allt stressigare att hinna bli färdigt.

Det går inte att stanna tiden utan det är bara att kämpa och skruva vidare för att hinna klart.

32 dagar till första Test & Tune och innan ska elen dras färdigt och de sista justeras innan det blir att fara till Bjursås och Nilsen Performance för bänkning.

Tick, tack, tick tack.......

6 kommentarer:

flisa 15 april 2010 kl. 10:21  

fan vad man känner igen känslan, men å andra sida, det kommer vä ett par test körningar till innan första race. Eller förresten ni kanske ska åka i orsa den 29-30 maj, det ska inte vi, då jag väntar föl i dom dagarna!
(vi lånar banan o åker upp o teatar själva annars) ;-)
kram kämpa på, själv fick jag äntligen tid till magnet röntgen den 24 april! Hoppas att dom hittar va det är för tok!!!

Anonym,  15 april 2010 kl. 14:42  

Flisa:du får väl låsa in Jocke så slipper det bli några föl,alltså mer tid till bilen.

flisa,  15 april 2010 kl. 16:44  

-anonym- snyggt namn...*tss*
Ehhh hjälper det att låsa in jocke för det?? hmm... han har väl inte lyckats sätta på hästen hoppas jag... :-/ Nä hahaha..., han når inte upp dit!!

Agath 15 april 2010 kl. 22:29  

Hej Ms Chevelle!
Hoppas du fått det lugnt nu efter din sambos födelsedag.Så mycket gott du gjorde jag har
inte hinnit smälta allt än.
Jag önskar dej en ntrevlig Fredag.
Denna dagen är snart till ända.
visserligen tog jag min promenad,men jag stöp
så jag fick lite sår på handklovarna.Hade det
inte varit för det så kunde jag vara nöjd med stegen idag det är det längsta jag gått
sen jag fick hälsporre i fjol. 8073 steg inte illa va??
Kramar.

flisa,  15 april 2010 kl. 23:06  

Va!! har Jussi fyllt år!! o ingen säger nåt!! va F***N!!!
Hälsa o gratta honom i efterskott från oss då!!!
Kram

flisa 21 april 2010 kl. 11:27  

hallå hallå hallå...hur går det, kommer ni iväg till ngn bänkning tro???
här går saker o ting som vanligt, åt skogen. suck. 16emaj blir det nog inget åka iaf. Har fått hem nya sprutet nu, så det ska väl i.
Kram

Skicka en kommentar

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP