mschevelle

0o

Camaron såld

>> lördag 27 oktober 2012

Då var tiden slut för den röda Camaron och den går till nya ägare, så nu står vi utan racebil och det hänger nu på om Jussi hinner bygga ihop den nya bilen.
Hittills har det gått ganska trögt då jobbet har tagit alldeles för mycket tid.
Men Camaron finns ju kvar i trakterna och vi kommer nog träffa den ute på tävlingarna nästa år skulle jag tro, men lite sorg i hjärtat är det ju nu när vi äntligen börjat få den att fungera efter tre säsonger.

1 kommentarer:

Kajsa Johannesson 30 december 2012 kl. 11:12  

Hej på dig, Ms Chevelle!

Det var ett tag sedan jag var inne på din blogg för jag är inte så bilintresserad i dagsläget. Jag var dock på en hel del intressanta bilutställningar när jag bodde i New York på 80-talet. Tyckte mycket om sportbilar då.

Jag saknar din gamla blogg Witch & Angel!

Ha ett riktigt gott Bilår - 2013!

Själv vill jag ha ett gott Skrivår 2013.
(Skrivande och fotograferande har jag haft med mig sedan unga år.)

önskar
Kajsa Johannesson (Kajsas skrivkammare)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP